Statul în frig, noul tratament pentru reumatism la Ploieşti

 

Cum se fac programările la medicii de specialitate din Spitalul Municipal Ploieşti (Schuller)

 

Neregulile din sistemul sanitar românesc sunt deja de notorietate.Unele dintre ele revoltătoare, altele aberante, toate pun în pericol şi mai mult sănătatea şi chiar viaţa pacientului. DoctoriOnline îşi propune ca, în rubrica ”Incognito”, să facă publice toate neregulile constatate şi pe acelea semnalate de către cititori şi să încerce rezolvarea a cât mai multor dintre ele.

Marian Marin din Ploieşti ne-a scris, revoltat de proasta organizare din Spitalul Municipal ”Schuller” din Ploieşti. Redăm mai jos scrisoarea cititorului:

”Dacă ai nevoie de o programare la unul din medicii de specialitate din cadrul acestui spital, trebuie să vii de la ora 3 sau 3.30, oră când începe să se formeze coada pentru a putea să intri în posesia unui bon din cele 20 alocate pentru cabinetele respective.

Dacă ai depăşit ora 5.00 rişti să nu mai prinzi nici un bon.

Luna trecută te lăsa, cel puţin, să aştepţi pe holul spitalului persoana de la recepţie, care vine la ora 7.00, pentru a distribui cartonaşele cu numere de ordine. Începând cu această perioadă nu se mai permite intrarea pacienţilor în spital înainte de ora 7.00, aceştia trebuind să aştepte afară în frig ora 7.00 pentru a se deschide spitalul.

În data efectuării fotografiilor din ataşament, afară erau aproximativ 2-3 grade C, iar persoanele din imagini astepau pentru cabinetul de reumatologie deschiderea spitalului.

Spitalul Municipal Ploiesti, coada la programari

Spitalul Municipal Ploiesti, coada la programari

Am solicitat agentului de pază să deschidă uşa pentru a putea aştepta în hol şi nu afară în frig. Acesta a menţionat, foarte arogant, că este dispoziţia primăriei să nu se mai lase pacienţii în holul spitalului înainte de ora de deschidere.

Nedumerirea mea ca pacient este: noul tratament pentru bolile reumatismale este statul în frig? Cumva zicala „cui pe cui se scoate” este valabilă şi în această boală??? Managerul acestui spital nu a auzit de callcenter, (sau programare prin telefon)?

Consider ca şi contribuabil că este inadmisibil ca în secolul XXI să mai aşteptăm 4-5 ore o bucată de carton cu un număr trecut pe el în vederea obţinerii unei programări la un cabinet de specialitate, şi mai mult decât atât oameni bătrâni şi pe deasupra şi bolnavi să aştepte în frig această programare, într-un secol unde vorbim sau folosim TV 3D, GPS pe mobil, video pe mobil, etc.

Domnule primar, sau cine a fost „înţeleptul” care a dat această dispoziţie, gandiţi-vă pentru secolul acesta nu pentru anii 70 când chiar aşa se făceau programările în spitale…”.

Ţinând cont de cele spuse de cititorul nostru, cel puţin două dintre valorile Spitalului Municipal ”Schuller” din Ploieşti – ”Comunicarea cu pacienţii într-un limbaj accesibil” şi ”Flexibilitatea ofertelor la nevoile pacienţilor” – nu par a fi decât ironii.

 

Adaugă comentariul tău