În lupta cu mâncatul sănătos, McDonald’s crează sandwishuri cu pui la grătar

Problemele de obezitate în rândul copiilor nu sunt absente nici în România. Alimentația nesănătoasă și neechilibrată sunt cauzele principale, însă și educația își spune cuvântul aici. Creșterea alarmantă a numărului persoanelor care au probleme cu greutatea le-a dat de gândit și marilor lanțuri de fast food. Prin urmare, chiar și acestea încep să se reorienteze către mâncarea sănătoasă. Atât cât se poate. Liderul fast food-urilor, McDonald’s a lansat pentru România produsul Chicken Grill, un sandwish din pui la grătar, cu salată, roșii, ceapă și sos din muștar și miere. Sandwish-ul are 345 de calorii și costă 11,9 lei. Destul de scump comparativ cu restul sandwishurilor care conțin carne prăjită.

Dar, ”healthy food” costă. Cine n-a mai intrat de mult la McDonald’s va constata că meniul s-a schimbat. Dimineața se servesc omlete, brioșe sau clătite, alimente servite, de obicei, în restaurant. În ultimii ani, numărul salatelor a crescut considerabil, iar sandwishurile care folosesc ingrediente neprăjite, de asemenea. Să fie oare un semn că fast foodurile, pentru a supraviețui, se orientează către noile obiceiuri ale consumatorilor?

 

Adaugă comentariul tău