Ce să mănânci ca să ai obraz subţire, păr bogat şi oase tari

Continuăm seria, începută în această săptămână, dedicată alimentelor care sunt bune pentru corpul nostru şi vă prezentăm lista legumelor, fructelor şi al altor plante cu ajutorul cărora putem îmbunătăţi performanţele corpului nostru, dar şi să ne ferim de anumite boli. Iată, aşadar, care sunt recomandările noastre pentru ca voi să aveţi un ten de invidiat şi un păr frumos, sănătos şi des. De asemenea, pe lista pe care o prezentăm astăzi sunt şi alimentele care ajută la fortificarea sistemului osos. Menţionăm că aceste recomandări întregesc tabloul produselor pe care deja le cunoşteaţi şi foloseaţi, probabil, în îmbunătăţirea sănătăţii voatre.

  • Pepenele – conţine foarte puţine calorii şi este excelent pentru menţinerea fermităţii pielii
  • Iaurtul degresat – bacteriile conţinute de acesta îmbunătăţesc aspectul pielii; în plus, are o concentraţie ridicată de vitamina A
  • Grâul – conţine acizi graşi, calciu şi dioxid de siliciu care sunt extraordinar de sănătoase pentru păr, piele şi unghii
  • Orzul – înfrumuseţează şi revitalizează datorită substanţelor bioactive
  • Cimbrul – redă strălucirea pielii şi curăţă organismul
  • Hreanul – conţinând substanţe active, regenerează părul, pielea şi unghiile
  • Muştarul – reglează fluxul sanguin la nivelul pielii

 Pentru oase

  • Migdalele – conţin magneziu şi ajută oasele să rămână sănătoase
  • Spanacul – datorită fierului şi calciului pe care îl conţine, face oasele mai rezistente şi ajută la funcţionarea bună a muşchilor
  • Meiul – întăreşte dinţii, oasele şi stimulează creşterea copiilor
  • Secara – este benefică pentru dinţi, oase şi muşchi fiind o sursă ideală de oligoelemente precum vitamina B, potasiu, magneziu, mangan, fier şi zinc
  • Brânza – întăreşte oasele fiind o sursă bună de calciu.

  • AVERTISMENT
    !

    Aceste recomandări sunt cu titlu general şi informal. În cazul îmbolnăvirii, anunţaţi-vă neaparat medicul de familie. Dacă socotiţi acest articol folositor, daţi un like pe Facebook.
    Mulţumim şi vă dorim multă sănătate!
  • Maria Dumitran

Adaugă comentariul tău